• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beställning av cp-hållare del två .

rogart-63

Patek
Eftersom ett flertal har haft önskemål om att beställa fler hållare så gör vi en ny tråd . Jag tar emot beställningar via PM . Skicka hur många ni vill ha och eran adress . Jag beställer hem så många som behövs och tar in pengarna när ordern är på väg till Sverige . Tänker lägga en deadline till på söndag . Måndag morgon lägger jag ordern .
 

rogart-63

Patek
Priset landar som förra gången nåstans runt 160:- styck . Det är ett självkostnadspris och jag går inte i nån vinst . Om ni vill hjälpa mig gå i lite vinst beställ många .:D
 

demondave

Rolex
Priset landar som förra gången nåstans runt 160:- styck . Det är ett självkostnadspris och jag går inte i nån vinst . Om ni vill hjälpa mig gå i lite vinst beställ många .:D

Man behöver minst lika många som man har klockor! :) Jag beställde en extra, den hann bara vara överflödig i ett dygn. Beställ rejält för att framtidssäkra, så kan rogart-63 lägga till klockhållargrosshandlare på visitkorten :D
 

CLT

Rolex
Finns det någon bild på den? :angel:
wXxupqV.jpg
 
Topp