• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Betr. vårens stora happening på Kaplans

Jens

Greedo
Tycker synd om er som inte hann anmäla er. Väldigt tråkigt då jag tror att det kommer bli grymt roligt, intressant och spännande att få klämma på godbitarna.
Men, det dyker säkert upp nåt liknande nästa år el nåt, så håll ut!



J
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag var en av de få som faktiskt fick en plats :)
Har suttit och gått igenom utbudet och ser egentligen endast en eller två objekt som är av intresse för mig. Frågan är om jag ens kommer att lägga nått bud.

Med det sagt, är det någon som faktiskt har ett seriöst intresse för nått/några objekt och som faktiskt har för avsikt att buda, så kan jag tänka mig att avsäga mig min plats så att denne får gå istället för mig. Om nu de som bjudit in godkänner det förstås.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tycker också synd om de stackars satar som tvingas gå på antingen Kaplans egen förvisnining för trogna kunder eller (ve och fasa!!!) den vanliga öppna visningen.

För utom en trevlig kväll med klockintresserade ryktas det om slopande av slagavgift, möjlighet till förhandsköp av ännu ej listade klockor och billigare pris för oss som fått plats.

Även om det kommer roliga spännande event framöver kommer inget tyvärr komma i närheten av detta!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Ni är inte ens värda en GIF.
Ni får bara essensen:
image.jpg
 

jabla

Sarlacc
Var faktiskt i tid för att få en plats men bor för avigt i förhållande till mitt intresse för något av objekten.
Hoppas någon annan blev glad för att jag avstod och tror det kommer att bli ett fantastisk arrangemang.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Helt ärligt så är det ganska tråkiga objekt, BP och Oris dykarna är lite kul och så fanns det en funky 70 tals Omega i YG......resten är det ju lite gäsp över......dock så är det kanske inte primärt klockor som gör dessa events roliga.....utan att få hänga med andra klockflöjtar...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker synd om er som inte hann anmäla er. Väldigt tråkigt då jag tror att det kommer bli grymt roligt, intressant och spännande att få klämma på godbitarna.
Men, det dyker säkert upp nåt liknande nästa år el nåt, så håll ut!



J
Tack för medlidandet! Kul att du vågar dig ut!
Kommer du vara kvar hela kvällen den här gången då?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hur var det... fullt på 45 minuter...ja, ja...ni får säkert trevligt!
 

ErikGBG

Audemars
En 5513 med så repigt glas att man ej kan bedöma tavlan. Mailat men fått svar att dom kanske kan fixa bild utan glas. Ni som ska dit får gärna kolla åt mig! Donkii
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Fick just inbjudan till 12 maj men hoppas att Philippe Stern kan ordna in mig den 11 (senast)


Fan vet i vart fall en klocka som jag skall ha, tyvärr vet jag att minst en annan också skall ha den och den personen har stooor plånbok....
 
Topp