• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BFC auktion

ajvar

Rolex
2-Faktor
Hej,

Jag jag får passa på att bli en "fin" pojke innan jultomten hälsar på, därför är det läge för en BFC auktion av lite blandade ur.
Auktionen avslutas måndag den 12de december kl22.00 där vinnaren därefter får skicka in summan till BFC, när jag får bekräftelse på betalning via PM eller en screenshot i tråden skickar jag iväg paketet där jag står för fraktkostnaden.

IMG_9544.JPG

2 mekaniska klockor och 2 grymma quartz klockor, en citizen med original band och en champion. Alla fungerar.
IMG_9540.JPG

Lite blandat, de flesta fungerar.
IMG_9543.JPG
IMG_9542.JPG
IMG_9541.JPG

Vi avslutar med det bästa :D
IMG_9552.JPG
But wait, there is more! Grym guld på stål seiko!
IMG_9547.JPG

Avslutningsvis 2 oanvända flugor så man är fin inför jul!
IMG_9545.JPG


Jag tackar för mig, kör hårt!
 

jabla

Sarlacc
Fiskar absolut inte att bli överbjuden men är ganska övertygad om att hade den här auktionen legat i diskussion vore intresset större, tyvärr.

Bump på köpet....
 

ajvar

Rolex
2-Faktor
Fiskar absolut inte att bli överbjuden men är ganska övertygad om att hade den här auktionen legat i diskussion vore intresset större, tyvärr.

Bump på köpet....
Kan nog vara så att intresset för klockorna är lågt, vilket man kan förstå. Tar du hem det @jabla så lägger jag till en tuff analog/digial klocka från om det nu var certina eller seiko :D!
 
Topp