• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Big Pilot Kina Homage

image.jpeg

SÅLD
Tja, jag vet att detta väcker heta känslor...
Fått en drös klockor över vid en affär som ska bort.
Här en Parnis 47mm Big Pilot med 2824-klon.
Fick med två nya och var tvungen att testa verket i en. Så den jag säljer blir den som jag prövat. Men jag skiftar till det oanvända bandet från den andra. Förvånande stabilt verk ( eller kanske inte, men mitt första) som drag sig några enstaka sekunder. Testad i en vecka av mig och fruga (som behåller den andra). Så toppskick med nytt band. Har spanat runt och tror den går ropa hem på Bukten för mellan 800-1200kr. Så vi säger 500kr i postens gröna. Är dock öppen för bud. För bort ska den. Känns som riktigt mycket pang för pengen för dem som inte lider av märkes- och kreddpanik. Ny-ish klocka för peanuts så inga returer.
 
Senast ändrad:
Topp