• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

MaziK

Rolex
2-Faktor
Audi-RS6-Rear.jpg


 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Sådär ja, en bättre begagnad 320 inhandlad. Antar att det är bilarnas safirsub eller möjligtvis SM 300 :D Bra utrustad dock så jag får likställa den med strösslad tavla.
Får den förhoppningsvis i slutet av veckan.:)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Ja men designen är från Porsches primetime :)

Det är ju egentligen en dopad Porsche :)

..någon med smak iaf! :p

Att kalla RUF för 'fejk-Porsche' är dessutom fel. RUF är en RUF. De räknas som eget bilmärke, till skillnad från alla andra trimfirmor, och har tom. egna VIN-nummer etc. på sina karosser.

Övriga RUF:ar, i princip alla RUFar, inklusive CTR3 etc., är ju dock baserade på existerande Porsche-modeller i någon mån. Nya CTRen är ju en ny bil rakt igenom i princip. Men bakdaterad typ.

Nästa gång vill jag se samma chassie, motor etc. men i en 'early'-911 (tidig 70-talare) alá Singer-stuk.

...undrar vad folk betalar för en njure nu för tiden?
 

Snilsson

Cartier
Är det någon som har erfarenhet av 3/4-seriens hifi system och kan jämföra med 5-seriens?
Jag har bara efarenhet av det sistnämnda vilket jag tycker är väldigt bra, men man vet aldrig hur skillnaderna är mellan modeller
 

Richie

Audemars
2-Faktor
..någon med smak iaf! :p

Att kalla RUF för 'fejk-Porsche' är dessutom fel. RUF är en RUF. De räknas som eget bilmärke, till skillnad från alla andra trimfirmor, och har tom. egna VIN-nummer etc. på sina karosser.

Övriga RUF:ar, i princip alla RUFar, inklusive CTR3 etc., är ju dock baserade på existerande Porsche-modeller i någon mån. Nya CTRen är ju en ny bil rakt igenom i princip. Men bakdaterad typ.

Nästa gång vill jag se samma chassie, motor etc. men i en 'early'-911 (tidig 70-talare) alá Singer-stuk.

...undrar vad folk betalar för en njure nu för tiden?
Du glömmer väl inte Alpina? ;)
 
Topp