• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Perpetual Q1308470

thny

Omega
2-Faktor
DSC_1095 1.JPG

JLC MUT Perpetual i stål med svart urtavla. Fantastiskt fin dressklocka med evighetskalender.
Köpt ny av mig från Watches of Switzerland i London 2016-09-01 (originalkvitto finns).
Fullset med boxar, certifikat, manual, hangtag osv.
Extra brunt oanvänt original alligatorband medföljer (JLC, originalkvitto från Krons Ur).
Klockan har endast burits vid ett fåtal tillfällen och har mest suttit i en winder och går utmärkt.

Nypris: 198 000 kr
Mitt pris: 115 000 kr

Specifikation
Artikelnummer: Q1308470
Kaliber: Calibre 868
Armbandsfärg: Svart
Urverk: Automatiskt
Boett: Rostfritt stål
Urtavla: Svart
Glas: Safirglas
Armband: Alligatorband
Mått: 39 mm
Vattentät till: 5 ATM (50 meter)
Garantitid: 3 år
Datumvisare: Evighetskalender med dag, datum, månad och år

Jag föredrar F2F-affär i Stockholm och betalning med Swish eller banköverföring med SEB.
Ingen retur då klockan fortfarande omfattas av garanti och skicket inpekteras och godkänns av köparen innan affären genomförs.
DM för frågor :)

DSC_1102 1.JPG


DSC_1097 1.JPG


DSC_1098 1.JPG


DSC_1103 1.JPG


DSC_1104 1.JPG


DSC_1100 1.JPG


DSC_1125 1.JPG
 

Bilagor

  • DSC_1102 1.JPG
    DSC_1102 1.JPG
    147.3 KB · Visningar: 176
Senast ändrad:
Topp