• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Krabbeluring

Cartier
3 Gamlingar mot 3 Nya

Börjar fÄ en nÀtt samling Turtles

_MG_8946.jpg
_MG_8886.jpg


Grymt coola!
Lite nÀrbilder pÄ din green turtle? Tror inte mÄnga pÄ forumet har den!
 

KrÄksaltarn

Panerai
2-Faktor
IMG_8132.JPG
HÀr kommer en bild pÄ mitt nyförvÀrv!

Spontanköpte en Blabla11 (Seikos reffar och modellnamn Àr fan vÀrdelösa!) idag!

Hade vÀl egentligen velat ha Samurai, men satan vad skönt porrig den Àr ÀndÄ! Sett paddan pÄ bild, och var egentligen inne för ett Hirsch till Speedyn. Slutade med Hirsch + BlÄ lagun.. :)

Kommer ett wrist shot i veckan, strulade lite med kortning av lÀnken...

Men som sagt, skön jÀvla porrig tavla. Tom. bÀttre i verkligheten Àn vad den Àr pÄ bild.
 

Klockaren

Panerai
Spontanköpte en Blabla11 (Seikos reffar och modellnamn Àr fan vÀrdelösa!) idag!

Hade vÀl egentligen velat ha Samurai, men satan vad skönt porrig den Àr ÀndÄ! Sett paddan pÄ bild, och var egentligen inne för ett Hirsch till Speedyn. Slutade med Hirsch + BlÄ lagun.. :)

Kommer ett wrist shot i veckan, strulade lite med kortning av lÀnken...

Men som sagt, skön jÀvla porrig tavla. Tom. bÀttre i verkligheten Àn vad den Àr pÄ bild.

Ha ha, jag trodde jag bestÀllt samurain först men var ett missförstÄnd och bestÀmde mig för att ta Turtlen ÀndÄ och jag blev allt annat Àn missnöjd :D
I direkt ljus sÄ Àr tavlan grym, en av de som skiftar snyggast enligt min lilla klockerfarenhet.

Nu Àr jag pÄ jakt efter ett sjysst band till den, tÀnkte lÄta originalgummit ligga lite till och vill ha ombyte mot lÀnken.
Detta Àr min första turtle, jag hade vÀldigt förutfattade meningar innan om att den Àr stor och klumpig och sÄg inte skön ut att bÀra.

Den sitter som en smÀck och Àr grymt följsam enligt mig och Àr nya favoriten.
 

KrÄksaltarn

Panerai
2-Faktor
Ha ha, jag trodde jag bestÀllt samurain först men var ett missförstÄnd och bestÀmde mig för att ta Turtlen ÀndÄ och jag blev allt annat Àn missnöjd :D
I direkt ljus sÄ Àr tavlan grym, en av de som skiftar snyggast enligt min lilla klockerfarenhet.

Nu Àr jag pÄ jakt efter ett sjysst band till den, tÀnkte lÄta originalgummit ligga lite till och vill ha ombyte mot lÀnken.
Detta Àr min första turtle, jag hade vÀldigt förutfattade meningar innan om att den Àr stor och klumpig och sÄg inte skön ut att bÀra.

Den sitter som en smÀck och Àr grymt följsam enligt mig och Àr nya favoriten.

Ja, samma kÀnsla som jag fick. 44 mm gör normalt sett att jag ryggar, men med tanke pÄ det tacksamma lÀngdförhÄllandet mellan bandhornen sitter den riktigt bra. Den Àr ju inte speciellt hög heller. Framförallt Àr den jÀvligt cool, boettform och tavla skiljer sig vÀldigt frÄn det andra jag har i lÄdan.

Fick vÀl i Àrlighetens namn inget vidare intryck av lÀnken, och Àven om jag kommer ge den ett försök sÄ blir det nog mest gummi framÄt sommaren, ska bara bestÀmma mig för nÄn somrig fÀrg..

Förökte hÀmta ut den nyss, men var inte riktigt tillfreds med kortningen av lÀnken, sÄ det fÄr bli efter jobbet. :arghh:
 
Topp