• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Yoko

Panerai
2-Faktor
Är det som att svĂ€ra i kyrkan med ett Zuludiver lĂ€der pĂ„ en PADI om det inte finns bad pĂ„ dagordningen?
Padi_Zuludiver.jpg
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Det kan inte bara vara jag som tycker lÀnken till reissuen Àr fruktansvÀrd? Dvs i bekvÀmlighet (nÀst intill obefintlig)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Födelsedagspresenten frÄn sambon. Roligare att trycktesta den i juli Àn i februari nÀr jag fick den :D

Inget som anvÀnds sÄ mycket men det Àr en rÀtt trevlig klocka pÄ gummi. Snygg pÄ nato - blir dock lite topptung dÄ.

IMG_1331.JPG
IMG_1332.JPG


Seiko SRP777
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
FrÀsigt band! Heter det nÄgot speciellt, den fÀrgkombon? Sett det mycket pÄ sistonde tycker jag.
Tack! Jo, det har blivit populÀrt. De kallas MN-strap efter Marine Nationale dvs franska flottans kustjÀgare, typ. Finns nog flera sÀljare/tillverkare men jag köpte frÄn erikasoriginals som nog hittas lÀttast pÄ instagram.
 

Yalmgren

Breitling
Den bandkonstruktionen bygger vÀl pÄ att bandet sitter ganska tight runt handleden för att sitta sÀkert?
Hur mycket justermÄn finns det pÄ det bestÀllda mÄttet?

Nu Àr ju min fortfarande helt ny och dÀrmed lite stel men jag kan ha den bÄde tight och lite lösare runt handleden.
JustermÄnen Àr minst sagt generös, se bilder för min/max.

IMG_0333.JPG IMG_0332.JPG
 
Topp