• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Yrsnö

Cartier
031:an fick hänga med på kvällspromenaden
IMG_20160907_192601.jpg
 

Crispie

Rolex
Kära SKX-nerdz!
En smakrådsfråga. Vad tror ni om byte av bezelinsert från det som sitter på nu (som
jag inte riktigt kan bestämma mig om)
image.jpeg

Till detta keramiska från DLW, som går på 38 USD. Bär gärna denna 007a på detta fantastiska z22 gummi. Det keramiska "blingiga" kanske skär sig med det sportiga gummit!? Vad säger ni?
image.jpeg

Ps. Bilden på bezelinsert oblygt stulen från deras webb!
 
Skittråd! Nu blev jag ju TVUNGEN att beställa en skx007!

Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan :(

Edit: glömde bilden!
image.jpeg
 

leiden

Rolex
Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan :(

Edit: glömde bilden!
image.jpeg
Snyggt! Med lumeplupp hade det varit ännu lite snyggare :)
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Kära SKX-nerdz!
En smakrådsfråga. Vad tror ni om byte av bezelinsert från det som sitter på nu (som
jag inte riktigt kan bestämma mig om)
image.jpeg

Till detta keramiska från DLW, som går på 38 USD. Bär gärna denna 007a på detta fantastiska z22 gummi. Det keramiska "blingiga" kanske skär sig med det sportiga gummit!? Vad säger ni?
image.jpeg

Ps. Bilden på bezelinsert oblygt stulen från deras webb!

En röst från mig på det som sitter på nu :)
 

AndersE

Cartier
2-Faktor
Varför ser man så sällan SKX:arna på tropic? Ingen bra match? Jag missar kanske något, men det känns som att det skulle kunna lira. :confused:
 

almeyero

Panerai
Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan :(

Edit: glömde bilden!
image.jpeg

Riktigt snyggt! Var hittade du insertet någonstans?
 

MarkoM

Omega
Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan :(

Edit: glömde bilden!
image.jpeg
Riktigt snyggt med det matta!
 
Topp