• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

denjohan

Rolex
Pledge Member
Nyinkommen SKX013. Gillar definitivt den mindre modellen bättre.

IMG_0104.JPG
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Testar ännu en länk på 007, miltat super oyster:
IMG_1362.JPG


+ Väldigt solid, t-lug gör att "glipan" undviks (som på mitt senaste) och lagom tung. Skön länk helt enkelt, välgjord och bra finish!

- Min högst personliga åsikt men kan tycka att dessa solida länkar inte känns helt hundra på skx (utom på 171) med sitt klassiska utseende. Rassligt president eller borstat jubilee nog bäst i slutändan!

Allt som allt riktigt bra, gav 250kr begagnat och värd varenda krona :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Den kom hem från bukten tillslut :) väldigt nöjd med storleken på klockan och längtar nu efter mitt shark mesh som borde dyka upp om någon vecka :D

Har även en fundering på att köra grönt insert till denna. Vad tror vi om det?
20170104_123726.jpg
 

Wreckmaster

Breitling
IMG_0277.JPG
IMG_0276.JPG
IMG_0280.JPG
Til jul fikk jeg en Skx007 av min bedre halvdel og må si jeg er positivt overrasket over orginal jubilee lenken. Den overrasker positivt med tanke på utseende og komfort. Den er skranglete, men det er jo på denne egentlig bare sjarmerende. Har dog testet på nato også , som også fungerer bra :)
 

Emil_G

f.k.a hastkista
IMG_4998.JPG

Nu finns en 007:a i huset igen. Wjean super oyster är mycket bra, kan starkt rekomendera en oysterlänk som smalnar av vid låset istället för att vara 22mm hela vägen, mycket bekvämare.
Nu gäller det bara att bestämma sig för vad som ska göras med den, coin edge står högt på priolistan, sen en annan sekundvisare. Tips på bra ställe att köpa en sådan löst? Eller ännu bättre, om någon har något av ovanstående att sälja så hojta till.
 
Topp