• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

almeyero

Panerai
IMG_3587.JPG


Halvvägs där! Meshet är påväg och borde dimpa ner i lådan imorgon.

Mesh är oslagbart på SKX!
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
IMG_0488.JPG
Trots en del konkurrens är SKX fortfarande nr ett. Haft den i sju år nu och man kan ju inte annat än förundras över kvalitetskänslan för det priset...
Har själv en SKX men inget över det, är det kvalitets känsla eller bara kvalitet känsla för priset som gör klockan så bra? Har klämt lite på klockor i högre priser man kan inte riktigt se skillnad på kvalitet kanske bara är mitt otränade öga, men är det hög kvalitet eller bara mycket kvalitet för pengen?
 

Jomod

Breitling
Har själv en SKX men inget över det, är det kvalitets känsla eller bara kvalitet känsla för priset som gör klockan så bra? Har klämt lite på klockor i högre priser man kan inte riktigt se skillnad på kvalitet kanske bara är mitt otränade öga, men är det hög kvalitet eller bara mycket kvalitet för pengen?

Nej, jag tycker verkligen att vridring, krona, tyngden.., allt känns bra. Jämfört med dyrare Schweizer ur!

Samt att man vågar göra allt med den, för det "gör ju inget" om den tar lite stryk....:)
 
J

Jackson

Guest
Har ingen SKX ännu, men jag har letat och letat men inte funnit någon vettig sida som säljer kraftigare jubilee! Någon som kan vägleda mig till en bra sida/försäljare?
Vänligen
 

larsbeg

Panerai
Har ingen SKX ännu, men jag har letat och letat men inte funnit någon vettig sida som säljer kraftigare jubilee! Någon som kan vägleda mig till en bra sida/försäljare?
Vänligen
Strapcode verkar ha en del vettigt till Seiko. Har inte handlat där själv men har sett många på forumet som har, de flesta verkar vara mycket nöjda med deras grejer.
 
Topp