• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på klockor på jobbet

Målarn

The Steak
Birger Jarlsgatan **

20140414_104632.jpg
20140414_104841.jpg
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ekonomiskt val vid sidan av Cisco, har dock 99% Cisco i nätet ändå.

Sen är Juniper fortfarande mänskliga, har inte blivit självutnämnda gudar som sin konkurent.


Så är det, sitter med Cisco rakt över, hade kunnat köpa roligare saker för licenspengarna b.la...
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Eftersom jag har så jäkla många jobb så kommer jag att posta i denna tråden då det "passar".

Börjar med en bild på kontoret, dagens första kaffe. Dängbeatern har varit på, men den repar datorn, så den lägger jag av mig. Har dock funderat på någon slags pad att limma dit på datorn?

image.jpg
 

egbert

Panerai
Lev med skav på MBP:n eller lev genom att jobba mindre?
Haha, kanske lite av båda.
Skämt åsido, jag vet inte hur din klocka ser ut under spännet, men min PO på länk har inte lyckats skapa en enda repa på min MBP, under många års desk diving. Claspen däremot är lika härligt inkörd som en diskbänk i ett skolkök. Den där matta aluminiumfinishen på macen verkar vara tålig. Sen tycker jag grejer är till för att användas.
Lite som bärgarns teori om sina bucklor...;)
 
Topp