• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på klockor på jobbet

farlig

Breitling
byve9epe.jpg

Installationsnatt på Stockholms central

Sent from my HTC One using Tapatalk
 

Nexus

Panerai
Dissa inte Juniper. Med alla dess (mååånga) fel och brister är de fortfarande bättre än Cisco!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den enda likheten mellan grejerna är att det är lika omöjliga att konfa. Har den här månaden gått in i närkamp med en Juniper SA vars GUI måste designats av Stalin själv för att hålla arbetarna "Knäckta och på alerten".
Efter det var det CISCO ASA som antingen är kodad på alviska eller bara byggd av misstag.

Ut ur mitt nätverk, förbannade mög!
 

Pistol_Pete

Panerai
Den enda likheten mellan grejerna är att det är lika omöjliga att konfa. Har den här månaden gått in i närkamp med en Juniper SA vars GUI måste designats av Stalin själv för att hålla arbetarna "Knäckta och på alerten".
Efter det var det CISCO ASA som antingen är kodad på alviska eller bara byggd av misstag.

Ut ur mitt nätverk, förbannade mög!

Nu försvarar jag inte GUI:t i Juniper SA (eller MAG som de av oklara anledningar bytte namn till) men jag har en del erfarenhet på området. Hojta till i PM om du behöver hjälp!
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Den enda likheten mellan grejerna är att det är lika omöjliga att konfa. Har den här månaden gått in i närkamp med en Juniper SA vars GUI måste designats av Stalin själv för att hålla arbetarna "Knäckta och på alerten".
Efter det var det CISCO ASA som antingen är kodad på alviska eller bara byggd av misstag.

Ut ur mitt nätverk, förbannade mög!
Kan inget om nätverk men det här är det roligaste jag läst på länge. Ordkonstnär! :D
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
image.jpg


Ännu ett jobb. Kollar tillväxten på höstens kött. Irriterande nog är Ljósadis (hästen) sjukt seg då hon tappar vinterpälsen.

Det blir mest beaterbilder från mina jobb, men det är för att jag har mycket beater, och inte har råd med en sub -än.
Jag har dock köpt en beater till nu, för lite variation i vardagen.
 

meo_swe

Audemars
Jag hänger väl ut mig då oxå. Denna är med på jobbet idag.
image.jpg
En hel del poliser på detta forum ser jag.... Jag hoppas att ni har på er era Rolexar och omegor när ni är ute och bankar bus också, så de inte bara får se skrivbord och PUST-raserianfall ;-)
Den enda likheten mellan grejerna är att det är lika omöjliga att konfa. Har den här månaden gått in i närkamp med en Juniper SA vars GUI måste designats av Stalin själv för att hålla arbetarna "Knäckta och på alerten".
Efter det var det CISCO ASA som antingen är kodad på alviska eller bara byggd av misstag.

Ut ur mitt nätverk, förbannade mög!

Nexus, du har skriftens gåva min vän! Detta räddade min bakfylla så otroligt jävla mycket idag!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag nästan KRÄVER att ha två innestående "Slipp ut ur fängelse"-kort från Parabellum och Beastie om jag skulle bli stoppad med bilen efter att ha glädjekört lite.
Om ni någonsin stoppar en grå BMW 3-serie, kolla regskyltarna. Är det Klocksnack-stickers på dem ...då ska ni bara ge föraren en high five och säga typ "Det är luuuugnt! Kör nu vidare!".
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag nästan KRÄVER att ha två innestående "Slipp ut ur fängelse"-kort från Parabellum och _jonte om jag skulle bli stoppad med bilen efter att ha glädjekört lite.
Om ni någonsin stoppar en grå BMW 3-serie, kolla regskyltarna. Är det Klocksnack-stickers på dem ...då ska ni bara ge föraren en high five och säga typ "Det är luuuugnt! Kör nu vidare!".
Jag vill ha ett "slipp ut fyllecellen och få en macka på vägen hem" kort av just dessa två gentlemen.
 
Topp