Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bilder Tapatalk vs Tapatalk 2

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sond, 22 juli 2013.

1. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Jag använder Tapatalk 2 som jag tycker är en strålande app till min iPhone. Däremot lyckas jag inte ladda upp bilder direkt från 2:an. Men kör jag Tapatalk så fungerar det. Är det jag som missar något? Snart är jag upp i max bilder på Tapatalk. Vad göra då?

Fungerar det på något sätt via Tapatalk 2 som man kan ladda upp bilder. Jag har också Photobucket om det kan vara till någon hjälp.

Tanken är att slippa gå via Safari. Jag vill hest stanna i Tapatalk 2.

2. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Skippa Tapatalk helt.

3. Rber

Rber Biskop

Kolla så att du har valt "Upload to Tapatalk", annars försöker den ladda upp direkt till forumet och den funktionen är avstängd tillsvidare.

4. David

David Bödeln

Tapatalk+Photobucket funkar utmärkt. Det går för närvarande inte att radera bilder som laddats upp till Tapatalks egen server, vilket jag inte tycker är okej.

5. Robi74

Robi74 Bonde

Är det någon som andvänder tapatalk och säg photobucket som tycker att kvaliten på bilderna försämras?

6. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Där har vi nog svaret på varför det inte fungerar. Tack! MEn varför är fet inte möjligt att ladda upp direkt till forumet?

Jag kan ju inte svara på frågan, men undrar hur du gör för att ladda upp bilder via Tapatalk och Photobucket. Mer precist:
    - vilken kod(URL Link Codes) i Photobucket och
    - vart klistrar jag in den koden..?

7. David

David Bödeln

Klicka på info-ikonen och välj den nedersta. Klistra in i editorn i Tapatalk där du vill att bilden ska synas, klart.

8. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Tack! Verkar ju väldigt enkelt.

Mårtenssons ur Brookfield