• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder Tapatalk vs Tapatalk 2

Sond

Patek
Jag använder Tapatalk 2 som jag tycker är en strålande app till min iPhone. Däremot lyckas jag inte ladda upp bilder direkt från 2:an. Men kör jag Tapatalk så fungerar det. Är det jag som missar något? Snart är jag upp i max bilder på Tapatalk. Vad göra då?

Fungerar det på något sätt via Tapatalk 2 som man kan ladda upp bilder. Jag har också Photobucket om det kan vara till någon hjälp.

Tanken är att slippa gå via Safari. Jag vill hest stanna i Tapatalk 2.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag använder Tapatalk 2 som jag tycker är en strålande app till min iPhone. Däremot lyckas jag inte ladda upp bilder direkt från 2:an. Men kör jag Tapatalk så fungerar det. Är det jag som missar något? Snart är jag upp i max bilder på Tapatalk. Vad göra då?

Fungerar det på något sätt via Tapatalk 2 som man kan ladda upp bilder. Jag har också Photobucket om det kan vara till någon hjälp.

Tanken är att slippa gå via Safari. Jag vill hest stanna i Tapatalk 2.
Skippa Tapatalk helt.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Kolla så att du har valt "Upload to Tapatalk", annars försöker den ladda upp direkt till forumet och den funktionen är avstängd tillsvidare.

7ypumy6u.jpg
 

David

Bödeln
Tapatalk+Photobucket funkar utmärkt. Det går för närvarande inte att radera bilder som laddats upp till Tapatalks egen server, vilket jag inte tycker är okej.
 

Robi74

Omega
Är det någon som andvänder tapatalk och säg photobucket som tycker att kvaliten på bilderna försämras?
 

Sond

Patek
Kolla så att du har valt "Upload to Tapatalk", annars försöker den ladda upp direkt till forumet och den funktionen är avstängd tillsvidare.

7ypumy6u.jpg
Där har vi nog svaret på varför det inte fungerar. Tack! MEn varför är fet inte möjligt att ladda upp direkt till forumet?

Är det någon som andvänder tapatalk och säg photobucket som tycker att kvaliten på bilderna försämras?

Jag kan ju inte svara på frågan, men undrar hur du gör för att ladda upp bilder via Tapatalk och Photobucket. Mer precist:
- vilken kod(URL Link Codes) i Photobucket och
- vart klistrar jag in den koden..?
 

David

Bödeln
Klicka på info-ikonen och välj den nedersta. Klistra in i editorn i Tapatalk där du vill att bilden ska synas, klart.

null_zps874dce33.png
 
Topp