• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes billiga klockor

billo

Cartier
Hej.
Har några billiga klockor som jag skulle vilja sälja, då jag är ute efter en klocka här på forumet.

1. Casio databank abx 20 tror jag den heter. Har ett. colt armband med gummi på insidan och nått skumt tygmateriel på utsidan. 250 kr, helt ok skicka men en repa på glaset/plast
2. OHB Nordica puls klocka 100 kr
3. Två st festina klockor + box ser helt nya ut. 400 för båda.
4. Diesel klocka praktiken helt ny + box. 400 kr

Alla utan OHB en av festina klockan behöver batteri.


Alla priser är exklusive frakt.
f2f i Gbg funkar oxå.

Bud är helt ok, jag är långt i från omöjlig att ha med att göra. Kan även bjuda på frakten på vissa klockor så länge jag inte går minus på affären.

Ursäkta att de blev en dubbelt på en av bilderna.

Öppet köp 2 dagar obruten förpackning ;)


Mvh
Bill
 

Bilagor

  • DSC_0573.jpg
    DSC_0573.jpg
    187.8 KB · Visningar: 522
  • DSC_0573.jpg
    DSC_0573.jpg
    187.8 KB · Visningar: 485
  • DSC_0572.jpg
    DSC_0572.jpg
    189.2 KB · Visningar: 478
Topp