• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Birkhellman

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Köpt en Citizen av Birkhellman. God kommunikation genom hela affären och snabb leverans! 10/10. Good guy.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Köpte en PADI av Birkhellman. Inga som helst konstigheter, snabbt skickat med kollinr för spårning. Bra packat.

5/5 i betyg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Birkhellman lät mig köpa hans mudmaster när han såg hur bedrövad jag var som inte hade en. Mycket trevligt! Stort tack! Mycket nöjd. Skickades dessutom omedelbart.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en klocka i 25k klassen av @Birkhellman.
Exakt som beskriven om inte bättre, riktigt välpaketerat, snabba svar och trevlig att prata med. Kan vara den smidigaste klockaffären jag gjort. Goodguy med andra ord!
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka (25-30k) på distans till @Birkhellman som gick mkt smidigt. Lite bilder skickade hans håll, snabb Swish åt mitt. Affär avklarad på några dagar utan några som helst konstigheter eller problem. Precis som en affär ska gå till. Good-guy och gör så klart gärna affärer igen!
 

Rige

Breitling
Köpte ett Breitling gummiband. Snabba svar, trevligt bemötande, blixtsnabb frakt, väl paketerat och varan motsvarade förväntningarna. 100% Goodguy
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Mötte upp Birkhellman och gjorde ett byte. Inga konstigheter :) trevlig kille med minst lika trevlig flickvän! 100% good guy!
 
Topp