• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Björklund

Linkan

Rolex
Min morbror sökte en 300 SMP och bad mig hitta en sådan på forumet. Jag tog kontakt med Björklund, väldigt trevlig från första början och svarade snabbt.
Jag gav hans telefonnummer till min morbror och dom träffades 3 dagar senare och allt gick riktigt bra. Jag rekommenderar Björklund till 100%
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Gjort ännu en affär med Björklund. Denna gång i 30k-klassen.
Face to face, gott snack och problemfri affär! Definitivt en goodguy.
 

Peppe65

Breitling
2-Faktor
Köpt en Oris av Björklund, Bra trevlig kille att göra affärer med , klockan var som Björklund beskrev den , när jag hämtade klockan så hade han förlängt med en länk enl. Mitt önskemål .Riktigt good Guy.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Omega i en F2F-affär med @Björklund. Mycket trevlig och smidig affär från början till slut. Mina varmaste rekommendationer och jag gör gärna fler affärer i framtiden med denna goodguy🙂
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Köpt på distans av @Björklund, hur trevligt och smidigt som helst!
Kändes tryggt hela vägen vilket känns bra när man swishat en hygglig summa pengar. Stor tumme upp!
 

Likartade trådar

Topp