• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bjuder på lite bilder

card

Panerai
2-Faktor
Hej!

Är relativt ny här på forumet men har hängt på sidan ett tag. Ja, vad skall man säga.... Klockrent forum :)

Detta är ju min första tråd här och tänkte börja med att bjuda på lite bilder på en klocka som jag köpte mig förra veckan av en trevlig herre här på forumet. Kanonskick på den enligt mig och jag kan inte vara mer nöjd.

Är dock lite sugen på att köpa en stållänk till den. Någon här kanske har tips? Eller vet om det går att beställa OEM. Nog om det.. Nu kommer bilderna.

Ni känner nog igen den, hehe.




Klockan som får vila lite nu medans den röda används
.

Ha en go kväll allesamman!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Trevliga klockor! ;) En stållänk tycker jag absolut att du ska köpa. Alltid kul att kunna variera mellan länk och läder.
 

card

Panerai
2-Faktor
Tack allihop!

Jo men precis som du säger Ekmikael så är det trevligt att kunna variera sig mellan olika länkar. Får nog bli att kolla med närmsta AD om man kan plocka hem en :tudor:-länk.
 
Välkommen, och grattis till en riktigt bra duo, personligen skulle jag skita i länken på BBn...

GMTIIC har ju länk och BBn gör sig bäst på lädret...win win...

Grymma bilder oxå...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fina bilder! Det är bra fotoväder idag. Mulet och dant. Får nog bli lite fotograferande.
 
Topp