• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bjuder på lite bilder

Grattis till ett kanonfint köp!
Jag var inne hos min lokala urmakare tidigare i veckan och fick klämma på både sub och black bay.
Det som förvånade mig var att jag blev mer imponerad av Tudorn än av subben. Tror det är för att man vet att en rolex är en rolex, och man då förväntar sig hantverk av den högre skolan.

Black bay däremot hade jag inga förväntningar på, men jösses vilka färger! På tavlan, på visarna, på bezeln!! Riktigt imponerad!

Grattis igen!
 

john b

Rolex
Fina bilder.
Grattis till ett bra köp...

En kille i England fick prisförslaget 800 gbp för länken av AD. Hoppas det är billigare i Sverige.

Jag hade min förförra, inte den du köpte, på omega-mesh. Oortodox blandning som fungerade bra tycker jag.

vattenpol1upload.jpg
 

card

Panerai
2-Faktor
Fina bilder.
Grattis till ett bra köp...

En kille i England fick prisförslaget 800 gbp för länken av AD. Hoppas det är billigare i Sverige.

Jag hade min förförra, inte den du köpte, på omega-mesh. Oortodox blandning som fungerade bra tycker jag.

vattenpol1upload.jpg

Tack!

Tycker den ser riktigt fin ut på det Omega-meshet. Skulle priset var såpass dyrt på originallänken så kan det ju vara värt att ta sig en funderare angående mesh istället.. :happyhappy:
 

Kakob

Cartier
Grymma klockor, och bilder! :) Om jag inte missminner mig såg jag en BB-länk hos en urmakare på Frankfurts flygplats för ca 350 euro för ett par veckor sen.
 
Topp