• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blå Tudor Black Bay

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker den ser grym ut även om de blåa banden inte tilltalar mig det minsta.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Någon som fått ett datum? Bergströms visste inte senast jag var där.
 
Gillar ju gilttavlan i den gamla, men vetefan om inte den med blå ring kan vara en vinnare i alla fall. Inte otänkbart att den hamnar på min shortlist faktiskt...
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Provade den blå idag. Tyckte den levde upp till förväntningarna. Tyvärr fanns ingen med länk inne.
image.jpg


Tyckte den blå bars lite mindre än den röda pga av färgen. Hade som sagt varit lättare att bedöma om båda hade haft länk.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Kanske den är bättre på länk än på det blå skinnbandet som jag tycker såg riktigt tråkigt och plastigt ut.

Annars så var den helt OK, även om jag gillar den röda bättre.



Skickat från min Commodore 64
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Kanske den är bättre på länk än på det blå skinnbandet som jag tycker såg riktigt tråkigt och plastigt ut.

Annars så var den helt OK, även om jag gillar den röda bättre.



Skickat från min Commodore 64


Ja, skinnbandet var kanske inte det snyggaste. Måste säga att jag har grymt svårt att bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast. Båda har sin charm och de kompletterar varandra snarare än konkurrerar med varandra...
 
Topp