• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blått är flott!

john b

Rolex
ullupload.jpg


Fota igår. Inte med mobilen. Grym klocka.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Sjukt snygg klocka, måste vara knäpp om man säljer en sån... eller dess föregångare.

(Vänta till nästa månad innan du kränger den till mig :) )
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Sugen.. Köpte du yonssons röda? Den har väl gått på forumet tidigare, eller något? :)

Haft den blå tidigare, köpte ny. Sålde, hamnade hos John och nu hos Bomier.

Yonsson hann sälja sin svart/röd till Snajgel? Jag köpte Bosses, men Yonsson saknar sin, så som en god vän får han köpa min nuvarande tror jag.

John köpte denna blå nyligen, och jag står först? i kö för att köpa den, om jag har råd.

GS är utan någon som helst konkurrens DE bästa kvalitativa klockorna i både sin och sin dubbla prisklass.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Haft den blå tidigare, köpte ny. Sålde, hamnade hos John och nu hos Bomier.

Yonsson hann sälja sin svart/röd till Snajgel? Jag köpte Bosses, men Yonsson saknar sin, så som en god vän får han köpa min nuvarande tror jag.

John köpte denna blå nyligen, och jag står först? i kö för att köpa den, om jag har råd.

GS är utan någon som helst konkurrens DE bästa kvalitativa klockorna i både sin och sin dubbla prisklass.

Jäklar vilken soppa haha, tack för förklaringen!
Bra konkurrens om GSen verkar det som, ställer mig väl i någons slag kö förhoppningsvis om någon vill sälja i framtiden. :)
 

Ervid

Omega
Fantastiskt, väldigt fina. Kul å se lite annat oxå..

Kanske en genomkorkad fråga men var hittat man Grand någonstans?
 
Topp