• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blått croc/alligator läder till min AT41.5

EJS

Breitling
Morgon

Är på jakt efter ett blått läder samt spänne till min Omega AT 41.5
som jag förstår det är det 20mm lug-lug. Undrar om ni vet vart man kan köpa detta och vad det kostar. Borde väl gå att köpa hos AD? Kollat en del på nätet men går inget vidare så jag ställer frågan här istället.

Tack på förhand
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Morgon

Är på jakt efter ett blått läder samt spänne till min Omega AT 41.5
som jag förstår det är det 20mm lug-lug. Undrar om ni vet vart man kan köpa detta och vad det kostar. Borde väl gå att köpa hos AD? Kollat en del på nätet men går inget vidare så jag ställer frågan här istället.

Tack på förhand
Kolla ofrei.com
 

rogart-63

Patek
Morgon

Är på jakt efter ett blått läder samt spänne till min Omega AT 41.5
som jag förstår det är det 20mm lug-lug. Undrar om ni vet vart man kan köpa detta och vad det kostar. Borde väl gå att köpa hos AD? Kollat en del på nätet men går inget vidare så jag ställer frågan här istället.

Tack på förhand

Eller https://www.cousinsuk.com/ . Betydligt billigare därifrån . Gott om Omega band har dom oxå .Tycker du Omega är dyra ? Hirsch nya performance band är snygga sköna och har bättre priser . Komplettera med ett Omega spänne .
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jag körde ett på min gamla

20mm, köptes hos stjärnurmakarna. Minns inte vad det kostade men 400-500kr skulle jag gissa
image.jpg
 
Topp