• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blöjor och så vidare...

Asplund

Patek
2-Faktor
Hade ett trevligt möte med @Ninen79 igår kväll vilket resulterade i denna blöjhög.. eller i alla fall det som gömmer sig under! :D



Nej men titta, en krona!



Grön liten låda, även den med en krona!



Vad kan gömma sig under duken?



En opolerad 16610 D-serie!!! :mrgreen:



Och det obligatoriska wristshotet...



Nu är det alltså dags att testa om Subben is the shit eller inte, återkommer efter några månaders användade med en recension!

Tack till KS och självklart till @Ninen79 för bytet!

/Asplund
 

Bilagor

  • IMG_2179.JPG
    IMG_2179.JPG
    241 KB · Visningar: 479
  • IMG_2180.JPG
    IMG_2180.JPG
    147.6 KB · Visningar: 474
  • IMG_2181.JPG
    IMG_2181.JPG
    195.1 KB · Visningar: 477
  • IMG_2182.JPG
    IMG_2182.JPG
    225.3 KB · Visningar: 481
  • IMG_2183.JPG
    IMG_2183.JPG
    294.5 KB · Visningar: 480
  • IMG_2184.JPG
    IMG_2184.JPG
    194.2 KB · Visningar: 477

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man kunde ju tro att det var en skitkklocka som döljde sig under blöjberget, men icke! ;) Grattis!
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
CaptainOats skrev:
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus

Kul! Grattis till bebis!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Blöjor och så vidare...

CaptainOats skrev:
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus

Grattis!! Jorå, jag har lyckats med 1000+ inlägg uteslutande under sovstunder sen jag blev föräldraledig... :)
 
CaptainOats skrev:
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus

Gratulerar!
Fast det där att "dom sover ju mest...." ? ;) Det kan ändra sig fort.
 

morrism

Audemars
BluesmanV8 skrev:
CaptainOats skrev:
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus

Gratulerar!
Fast det där att "dom sover ju mest...." ? ;) Det kan ändra sig fort.

+1000^1000
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
BluesmanV8 skrev:
CaptainOats skrev:
Grattis.

Blöjor har blivit en vanlig syn för mig också sedan igår, fick vår första son då.
Så nu är det blöjbyte som gäller och lite mindre ks ett tag, men dom sover ju mest och man är ledig så förmodligen är man nog ännu mer här :)

Mvh
Marcus

Gratulerar!
Fast det där att "dom sover ju mest...." ? ;) Det kan ändra sig fort.

Tack, jo jag misstänker det.
Jo skrika i lyckas dom med rätt bra har jag märkt också :)

Men vilken känsla det är, underbart, dock fortfarande svårt att fatta efter 1.5 dygn.
 
Topp