• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Bay Black.

Gummo

Joker
2-Faktor
Tycker i o f s att den svarta ser cool ut, men ja, känns det inte lite som att de gått varvet runt och bitit sig själv lite i svansen?
Ska bli kul att se den live!
För övrigt anser jag fortfarande att boetten är för klossig. :pompus:
+2
image.jpg
 

Tärnan

Cartier
Har googlat 20 min på vilken bredd det är mellan bandhornen på en Black Bay utan träff. Inte ens på Tudors egen hemsida framgår det. Men det lär väl finnas någon här som vet!?
 

DrDre

Patek
Kollade precis in vanliga (dvs blå och röda) Black Bays på Chrono24. Finns massor helt nya för ca 20 k. Prisvärt. Förhoppningsvis kommer väl den svarta att hamna på ngt sådant också när dammet lagt sig efter ett tag.
 

joF

Panerai
Finns det några bra bilder som visar hur tjockleken på Black Bay förhåller sig till SubC? Hittar att Black Bay är 12.75 mm tjock och SubC ca 12, stämmer det?
 

Tärnan

Cartier
Jag gillar egentligen originalen och tycker som regel ej om retrovarianter men den här känns som en bra mix av nytt och lite homage till det gamla. Perfekt kombo
 
Topp