• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black bay...... fjong sa det!

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Tvättade idag min Black bay idag och fjong sa det och bezeln flög av.
Det sitter 3st små fjädrar och en stålpinne i 4st håligheter i boetten, nu verkar det så att det ska även sitta en liten fjäder under stålpinnen som gör så bezeln klickar i sina positioner och är enkelriktad, fjädern under stålpinnen(om det ska vara det) måste ha flugit all världens väg.
Så nu efter att jag återmonterat allt så finns det inga klickar och den snurrar åt två håll.
Tur att det finns garanti på klockan, blir att åka till Rob E.

Har ni råkat ut för detta, eller haft andra kvalitets problem med black bayen eller andra nya Tudors?
image.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har hänt en vän till mig också, in till Rob och de löste biffen! :)
 

Sputniq

Panerai
Ser spontant ut som en moddad Tudor Heritage Ranger! Förhoppningsvis är detta något Rob fixarunder tiden du tar en kaffe :)
 

POO

Panerai
Garantin?! Är den verkligen tillämplig?
Gör som Marlon och kör kommando:)
Betydligt bättre än Rangern
 
Se på fan, blev ju rätt coolt ändå! :D

Skulle va kul att se blå bezel mot rosétavlan faktiskt! Hade gärna haft båda att växla mellan!
 

joh.jonsson

Panerai
bummer! hade vart fint med blått och guldet tror jag! va det någon som photoshoppade det till slut i tudor tråden?

Tur att det va lättfixat föressten =)
 
Topp