• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blackout Explorer på forumet?

nöt

Vacheron
2-Faktor
Hej,

Finns det någon Blackout Explorer på forumet? Dom verkar svåra att få tag på.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Menar du PVDad explorer? Expy 1 eller 2?
@Bomier har en PVDad 16570.
Nope han menar en tidig 14270.
http://www.network54.com/Forum/2075...Explorer+14270+Blackout+-+also+some+questions

bo1.jpg
 

ngstrm

Friends of KS
Inget svar på din fråga, men fina och riktigt sällsynta. När jag köpte min 14270 för något år sedan så erbjöds jag även en blackout med b&p för strax över $8000 men passade, kanske var dumt så här i efterhand.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ni som säger, eller rättare sagt tycker att 14270 Explorer Blackout är fula snackar i nattmössan! I min värld är det lätt den coolaste om du nu väljer Explorer 1 med refnr: 14270, visst kan en schysst 1016 var coolare, men då är det ju en helt annan klocka också. Ångrar som fan att jag inte köpt på mig en Blackout dom gånger chansen har funnits, tyvärr så saknar ju denna klocka datum, jag gillar den komplikationen som attan och där av att jag nog ej heller kommit till skott dessvärre. Känns som att det skulle vara läge att köpa på sig om man skulle hitta ett fint exemplar som är fullset så klart, och är stationerad inom EU, Katjiiing!
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Ni som säger, eller rättare sagt tycker att 14270 Explorer Blackout är fula snackar i nattmössan! I min värld är det lätt den coolaste om du nu väljer Explorer 1 med refnr: 14270, visst kan en schysst 1016 var coolare, men då är det ju en helt annan klocka också. Ångrar som fan att jag inte köpt på mig en Blackout dom gånger chansen har funnits, tyvärr så saknar ju denna klocka datum, jag gillar den komplikationen som attan och där av att jag nog ej heller kommit till skott dessvärre. Känns som att det skulle vara läge att köpa på sig om man skulle hitta ett fint exemplar som är fullset så klart, och är stationerad inom EU, Katjiiing!
Helt klart den coolaste efter en jätte patinerad 1016. Men vet inte om jag kan säga snyggaste ;)
 

Point Blank

Cartier
Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker blackout är ful eller snygg men lite ball är den allt. Givetvis vill man ha med silver print dial också.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Förut avskydde jag blackout. Numera tycker jag de är mycket coolare än vanliga Mellanmjölksrolex.
 
Topp