• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blaken watches. Helt GALET snygga rolexmoddar.

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag inte följt Singer i detalj men visst är halva poängen att han tar stora mängder äkta porschedelar men blandar mellan årsmodellerna?
Grejen med Singer är att de gör custom-bilar som är bättre än originalen. Det innefattar dels att plocka delar från andra Porsche-modeller men mycket till stor del av att tillverka egna custom-delar. Det är ett otroligt hantverk som går in i deras bilar.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Känner igen ogillandet. Alltid någon som exempelvis ogillar mina inkorrekta fälgar men sådana personer backar in i framtiden.
Vet verkligen hur det är med bilentusiaster... Min första bil var en Saab 9000 Turbo och jag var aktiv medlem i STCS. Jag sköt mig själv ordentligt i det gänget när jag lackade en vinge från en Mercedes 190e i matchande Saab grå metallic och monterade på bilen. :cool:
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Jag tycker nog mest de är intressanta som konceptbilder. Det hade varit coolt om Rolex tillverkade dessa, men jag håller med om att det är lite vanskligt med rolex på en tredjepart-tavla, även om boett, verk, glas och länk är rolex.
 

DrDre

Patek
Kan man inte hålla sig till att göra om ett par modeller? Vad fan är det här?
07.jpg

Det finns ju de som tycker att den oranga blixten är lite för skrikig (själv gillar jag den). Men den här är ju ngt helt annat.



 

Singular

Rolex
2-Faktor
Snygga och snygga - de bygger ju klockor som, eh, ser ut som Rolexklockor. Jag förstår ingenting. Daytonan har ju till och med kvar alla attribut som jag inte tåler med sexsiffrigt; blanka bandhorn och mittlänkar och de knubbiga strykjärnen till index.
 
Topp