• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blancpain hjälp!!

CLT

Rolex
Nja. Svider nu men det går över. Är mer lite fram och tillbaka om detta verkligen är keepern. Köper jag den och sätter namnet till sonen i certet osv så säljs den ju aldrig.
Frågan är om jag haft det roligare med en 15300, 26300 eller kanske en 116500 som keeper istället. Är mer så tankarna går.

Saknar lite denna kombon
IMG_9109.JPG
BPn är ju helt klart en bättre keeper om man jämför med dem andra du nämner.
 
  • Like
Reactions: JLC

evki

Audemars
2-Faktor
You are the man, Ceramic!!!
Bra val.

Gratuleringar sparar jag till paketöppningen!!!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Behöver ta ett relativt snabbt beslut angående nya 40 mm ff.

Så först.
Länk
IMG_0456.JPG

Nato
IMG_0450.PNG

Eller sailcloth
IMG_0447.JPG


Måste sälja min bp chrono och lägga till en del cash.. klarar inte helt att bestämma mig men behöver ta ett snabbt beslut. Så kanske kan få lite hjälp av experterna :)

Detta blir i så fall en birth year för min son så säljas kommer den aldrig göras. Men ska användas dagligen, för en dag tas över av junior.
LÄNK!
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Tycker du gör helt rätt som köper nytt med sonens namn i cäCert. Kan ju dock bli dyrt om du får fler barn och skall hålla samma standard ;)
 
Topp