• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blancpain X Fathoms

En dykarklocka för 300.000 kr, Flipp eller Flopp?

  • Flipp, jag vill ha en!

    Röster: 8 12.3%
  • Om jag bara var stenrik...

    Röster: 12 18.5%
  • Nej, Flopp!!

    Röster: 45 69.2%

  • Totala väljare
    65

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tekniskt riktigt imponerande! Men dassiga färger och tattiga visare. Jävligt kul att de gjort en dock! Stabil sabreringspjäs för den som vill ha nått kul att visa polarna och anser 300brak va resonabelt:cigar:
 

Oew

Rolex
Tekniskt riktigt imponerande! Men dassiga färger och tattiga visare. Jävligt kul att de gjort en dock! Stabil sabreringspjäs för den som vill ha nått kul att visa polarna och anser 300brak va resonabelt:cigar:

Kan hålla med om färgerna och visarna.
Den här klockan är som sagt inte gjord för att vara den vackraste de gjort utan en riktig tool-watch. Färgerna och visarna ser ut som de göra av en anledning, främst att de syns bra under vatten
blancpain_xfathoms_rangiroa11.jpg
Blancpain.jpg
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Den här klockan är som sagt inte gjord för att vara den vackraste de gjort utan en riktig tool-watch. Färgerna och visarna ser ut som de göra av en anledning, främst att de syns bra under vatten
blancpain_xfathoms_rangiroa11.jpg
Blancpain.jpg
Självklart, respekterar tooligheten och att de inte kompromissat och färglagt den för att passa in i st. Tropé!
 
  • Like
Reactions: Oew
Topp