• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blandat inehåll - provtur på Nymans - Lika men ändå olika AP / Eterna

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Kanske går från regler och normer men här är ett inlägg med lite blandat innehåll. Längesedan man postade något vettigt överhuvudtaget på forumet.

Besökte Thomas på Nymans Ur för någon vecka sedan och passade på att prova modeller som lockat mig på ett eller annat sätt.

Först ut Audemars Piguet Royal Oak Rosé Jumbo (39mm):

8nH1ypq.jpg


Tillsammans med min RO (37mm):

YCMqv5d.jpg


Sedan vidare mot Reverso, detta är den större versionen Reverso 976:

5dsj0rq.jpg


Vi fortsätter på AP-spåret och de tunga pjäserna... Önskar jag hade handleder nog

dlqEVyk.jpg


Zy3FARS.jpg


iZhlgB7.jpg


cwyS0Uh.jpg


SyOMOvK.jpg



Ville flika in den här udda fågeln också - lika men ändå så olika (sorry för dassiga bilder, i brist på solljus):

Ot1OUql.jpg

zvs24RG.jpg

PMcQOQZ.jpg

z7KXKyK.jpg


Avslutar men en bild riktigt ljus!

349122df-173f-42a8-af73-72476bdce65c_zps1ae64a91.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Tack för trevliga bilder.Tycker Ap i guld gör sig bäst på läder faktiskt men är givetvis smaksak.
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Kanske går från regler och normer men här är ett inlägg med lite blandat innehåll. Längesedan man postade något vettigt överhuvudtaget på forumet.

Besökte Thomas på Nymans Ur för någon vecka sedan och passade på att prova modeller som lockat mig på ett eller annat sätt.

Först ut Audemars Piguet Royal Oak Rosé Jumbo (39mm):

8nH1ypq.jpg


Tillsammans med min RO (37mm):

YCMqv5d.jpg


Sedan vidare mot Reverso, detta är den större versionen Reverso 976:

5dsj0rq.jpg


Vi fortsätter på AP-spåret och de tunga pjäserna... Önskar jag hade handleder nog

dlqEVyk.jpg


Zy3FARS.jpg


iZhlgB7.jpg


cwyS0Uh.jpg


SyOMOvK.jpg



Ville flika in den här udda fågeln också - lika men ändå så olika (sorry för dassiga bilder, i brist på solljus):

Ot1OUql.jpg

zvs24RG.jpg

PMcQOQZ.jpg

z7KXKyK.jpg


Avslutar men en bild riktigt ljus!

349122df-173f-42a8-af73-72476bdce65c_zps1ae64a91.jpg
Tänk att ha två AP, en i stål och en i guld! Behövs inga fler klockor :)
 

Whedda

Rolex
Hade jag haft råd så hade jag haft en Jumbo i rosé.
SÅ mycket häftigare än valfri Rolex i guld.

15202OR.OO.1240OR.01_Main_Large_1561.jpeg

Jag fattar vad du menar men för mig är halva grejen med både RO och Nautilus att de är i Stål. Eventuellt en RO på läderband i guld som alternativ dress vore fett men svårt att se mig bära den speciellt ofta heller.

Däremot en 1680/8 är ju en asskön kontrast mellan funktionell sport och exklusiv metall.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp