• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blev en PO :)

Lemanson

Breitling
Är så nöjd... Var inne hos en AD idag, och var fast besluten att slå till men ville att säljaren skulle motivera.. Testade 45mm, men den tycker jag var för stor vilket jag redan tyckte innan besöket.. 42mm satt som en fläskläpp, och det hela slutade med att vi gjorde affär, och det var verkligen ett proffsigt bemötande.. Urmakaren kom ut och redovisade om urverket 8500 mm.. Har aldrig upplever detta, var en otrolig känsla..

Hursomhelst så känns det grymt, och klockan sitter som ett smäck:)..

Ville bara dela med mig av min glädje.. Kostade lite extra, men det var det fan värt.

Mvh lemanson
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Exakt!! Upp med bilder ASAP, finns för få POs här. Vem handlade du av? :)
 
can't+see+shit+captain.jpg
 

Lemanson

Breitling
Ja det känns grymt, har testat seamaster och speedmaster, men har länge känt för en PO, och jag har tänkt att behålla den eftersom jag tycker denna modell är tidlös..
Att det blev en ny var att jag kände mig osäker på begär, samt ville få uppleva att handla hos AD:)..
Rånat sparkontot, men får slicka såren några år och titta på min ny kärlek..

Hursomhelst så är jag grymt nöjd.
 

Lemanson

Breitling
Ja det känns grymt, har testat seamaster och speedmaster, men har länge känt för en PO, och jag har tänkt att behålla den eftersom jag tycker denna modell är tidlös..
Att det blev en ny var att jag kände mig osäker på att köpa beg med allt som skrivs, samt ville få uppleva att handla hos AD:)..
Rånat sparkontot, men får slicka såren några år och titta på min ny kärlek..

Hursomhelst så är jag grymt nöjd.
 
Topp