• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blir det någon Coke i SS?

Mattan

Panerai
Äh, vet inte, tycker i princip alla nya klockor känns lite själlösa, visst snygga men har ingen känsla eller "själ". Lockar mig inte.
Det blir liksom aldrig så bra som de gamla coke eller pepsi eller....... svamlar men så tycker jag.
 

Oddset

Cartier
Typ som de här då?

image.jpg
image.jpg

Svårt att bestämma mig för om den keramiska bezeln på Daytona SS är hit eller shit... På roseguld är den definitivt hit och stålbezeln blir ju ganska repig...lutar nog åt hit ändå!
 

David

Bödeln
Jag tror att den kommer. Men inte i år. BLRO är alldeles för långt ifrån färdigmjölkad.

Daytona däremot, trodde jag vi skulle få se redan förra året.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Äh, vet inte, tycker i princip alla nya klockor känns lite själlösa, visst snygga men har ingen känsla eller "själ". Lockar mig inte.
Det blir liksom aldrig så bra som de gamla coke eller pepsi eller....... svamlar men så tycker jag.

Förstår vad du menar. Men om det kom en ny gmt Coke vetetusan om jag inte hellre skulle välja en sådan än en gammal gmt pepsi. Den nya pepsin har jag lite svårt för. Jag tycker färgerna på bezeln känns lite bleka eller ngt.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
De får mer än gärna släppa en Coke även fast jag tror det dröjer ett år eller två till. De får gärna ta bort de fula mittpolerade länkbitarna däremot.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag undrar lite om de moderna gmt master. Om det kommer en coke, då finns det helsvart, coke och blnr. Kan man (till en antagligen hög kostnad) byta vridringen då, som man kan på de gamla?
På de gamla bytte man ju bara själva inlägget men på de moderna får det ju bli hela vridringen men tror ni det kommer vara något Rolex kommer gå med på?
 
Topp