• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blir krävd på pengar 1 månad efter klockköp - vad göra?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Ja, för allt som skrivs på flashback är sant.

Idiot.

On-topic: Hade min inte varit utsliten bortom möjlighet till reparation hade jag fortsatt använda den varje dag. Särskilt till kostym.

Vision.jpg

If You Don’t Skate, You Can’t Relate….reeespekt......måste vara från mid 80?
 
P

Philippe Stern

Guest
Satan i gatan vad många näthatare här blev PK när någon skrev "invandrare". Gulligt. Verkligen. Hoppas ni, ni vet vilka ni är, fortsätter i den andan. Annars kan ni sluta på KS och bara skriva på Flashback. #allaskamed
 

par

Patek
2-Faktor
Satan i gatan vad många näthatare här blev PK när någon skrev "invandrare". Gulligt. Verkligen. Hoppas ni, ni vet vilka ni är, fortsätter i den andan. Annars kan ni sluta på KS och bara skriva på Flashback. #allaskamed
Där vågar ingen skriva längre;)

Kan vänstermaffian med Robban Aschberg i spetsen ta reda på vilka vi alla är när de hackat forumet och hemsöka/rånmörda oss? Överklasskärringar som ni är!
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Mycket tråkigt att han kommer efter affären och skall kräva och härja.
Bra gjort att polisanmäla det direkt iallafall. Jag hoppas du har kontakt med polisen och bland annat meddelar dom om senaste svaret ifrån honom. Det kan tolkas på många sätt men de flesta tolkar nog det på ett ganska dåligt sätt.
 

morrism

Audemars
Satan i gatan vad många näthatare här blev PK när någon skrev "invandrare". Gulligt. Verkligen. Hoppas ni, ni vet vilka ni är, fortsätter i den andan. Annars kan ni sluta på KS och bara skriva på Flashback. #allaskamed

Det har faktiskt inte med PK att göra, utan intelligens, ju lägre begåvad man är desto mer måste man förenkla världen. En del av oss förstår att världen är befolkad av unika individer och inte 4-5 folkgrupper som besitter identiska egenskaper.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Helvete vad jag är less på diskussioner där "PK", "vänstermaffian" och rasistisk dravel är med. Det är så otroligt lågintellegent, ovärdigt och hör verkligen inte hemma här. Det här forumet är ju ett vattenhål på internet där man kan slippa dylikt, dra inte in skiten hit.

Plz, admin rensa eller lås tråden till arkivet.
 

Rivalen

Rolex
Man vill ju försöka ge vettiga råd, men det känns inte lätt. Att han näst intill inleder med att vara hotfull bäddar inte för kompromiss. Om du väljer att gå till nötes så skall du, i en skriftlig överenskommelse, påtala att du medverkar med t ex 2k till servicekostnaden av ren good will eftersom du så tydligt förvaranade om servicebehov och köparen valde ändå att inte undersöka urverket anser du dig ha gjort vad som rimligenkan förväntas av dig. Det bör också isf stå att i och med denna överenskommelse har bägge parter förklarat sig nöjda och avsäger sig all rätt att ställa ytterligare krav på varandra - ungefär så. Gå inte själv till nåt möte med honom. Jag säger inte hur du skall göra. Bara du vet hur orden föll och bara du vet hur du mår nu och vad du tror och vill åstadkomma, men om du väljer en good will gest på säg 2k så skal du ha ett signat papper som beskriver affären och GW uppgörelsen och är hyfsat väl formulerat, Om han inte behöver motprestera med sitt namn på ett papper kanske han aldrig ger upp? Lycka till hur du än gör.
 

par

Patek
2-Faktor
Helvete vad jag är less på diskussioner där "PK", "vänstermaffian" och rasistisk dravel är med. Det är så otroligt lågintellegent, ovärdigt och hör verkligen inte hemma här. Det här forumet är ju ett vattenhål på internet där man kan slippa dylikt, dra inte in skiten hit.

Plz, admin rensa eller lås tråden till arkivet.

Nu läste du nog fel. Mitt inlägg hade inget med den här trådens kommentar av Railmaster att göra. Inlägget kan innehållit spår av ironi
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Nu läste du nog fel. Mitt inlägg hade inget med den här trådens kommentar av Railmaster att göra. Inlägget kan innehållit spår av ironi


Det var inte riktigt mot något inlägg direkt, jag skumma genom tråden och fångade upp orden i några inlägg bara.
Kan ha missat ironin :)

Ville bara uttryck att jag helst slipper debatten i detta forum. Finns gott om andra forum och kommentarsfält att härja i.
 

Akerhage

Cartier
Letat på internet nu, numret är mamman, och hittat minst sagt otrevliga saker om den här snubben, kanske läga köpa tillbaks klockan nu ändå?

Länkar borttagna av admin
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
TS, du har beskrivit ditt problem och fått en del bra råd av medlemmar på forumet. Finns ingen anledning att fortsätta spekulera i vem köparen är etc etc. Även om ditt case är behjärtansvärt så ska detta inte bli en tråd om en enskild person med uthängning etc.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp