• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blivit med Panerai PAM005

skegget

Breitling
Jaha, då var det dags. Trots att jag varit medlem på forumet en tid blir det här min första post. Detta tänkte jag fira med ett par bilder på min Panerai PAM005 som jag hämtade idag. Har letat efter en, i mina ögon, perfekt Panerai under ganska lång tid. Som rubriken avslöjar slutade det med en PAM005 som jag anser representerar mycket av deras arv och dessutom är den ju gudomligt snygg :)

Klockan köptes av TimeToWatch.dk genom klocksnack och jag vill passa på att visa Morten & Mads min uppskattning. Det var en otroligt smidig affär och Morten, som jag hade kontakt med, har varit väldigt hjälpsam från början till slut. Fläckfritt!

Skriver inte mycket mer än så just nu. Funderar ni på något så är det bara att skjuta iväg frågor!

PAM005_1.png


PAM005_2.png
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HÄRLIGT!! Grattis :) Min säger hej!! En av de klockor som stannat längst hos mig!
929063F4-F104-46FC-81A0-3DED5DABEB4A-4665-000003A83BDC7B62_zps0bdf7b05.jpg
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Oja, en panna är alltid riktigt nice att se på stan! Grattis!

Synd att de är sååå mycket annat som drar i mina pengar bara...
 

skegget

Breitling
Först och främst, tack! Vilket välkomnande, otroligt kul med fin respons! :)

Mycket stiligt RicVin , ett sådant band står näst på inköpslistan - var har du köpt ditt?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Först och främst, tack! Vilket välkomnande, otroligt kul med fin respons! :)

Mycket stiligt RicVin , ett sådant band står näst på inköpslistan - var har du köpt ditt?
Just det där och många fler har jag köpt av AW Straps här på forumet. Det finns flera duktiga lädersmeder här. MJ leather, cheepo mfl.. Kontakta dem eller lägg ut en WTB på 24mm läderstraps så får du nog ett antal napp. Välkommen förresten, det glömde jag tidigare:)
 

skegget

Breitling
Just det där och många fler har jag köpt av AW Straps här på forumet. Det finns flera duktiga lädersmeder här. MJ leather, cheepo mfl.. Kontakta dem eller lägg ut en WTB på 24mm läderstraps så får du nog ett antal napp. Välkommen förresten, det glömde jag tidigare:)


Lysande, då ska jag höra mig för lite! Tack!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Grattis, har själv haft ett sug efter en panna ganska länge men aldrig kommit till skott kanske dags snart :)
 
Topp