• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
WTF!

image.png


http://sa.auction2000.se/auk/w.object?inC=SA&inA=20160920_1839&inO=441
 

papabear

Panerai
2-Faktor
Noterat flera annonser på blocket de senaste veckorna på nya Rollar, främst SubC, där annonsören skriver att klockan är ny (2016). På bilderna ser man dock tydligt att klockan har den gamla boxen. Inte tusan säljs det klockor med den gamla boxen fortfarande?
 

Makkanxd

Rolex
Posta fortsättningen :D
Tyvärr så har jag blockat och tagit bort hans chatt.. men han sa iaf att han hade 3 äkta roelx (ja han skrev ordagrant att dom var äkta) så det var ingen panik för honom att köpa en till äkta klocka. Och att han inte var någon Mohammed som handlade från alibaba.
Tur att han handlar riktiga klockor när han har en pp på beställning ;)
 
B

Banankontakt

Guest
Hittade detta fynd på Tratten nyss.. Rek.pris är ju ändå 6.995 kr :wideyed:
(jag har markerat lite roliga detaljer som verkligen får en att vilja slå till!)

Cool.jpg
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Hittade detta fynd på Tratten nyss.. Rek.pris är ju ändå 6.995 kr :wideyed:
(jag har markerat lite roliga detaljer som verkligen får en att vilja slå till!)

Cool.jpg
Den var fruktansvärt ful i faktiskt.
Blev nyfiken och gick in på hemsidan... Fastnade för frasen "Så om du söker klocka....It's time" i övrigt en fruktansvärt ful hemsida också.
 

Husse

Patek
  1. 8496982873.jpg
Bild 1 av 1
Märkesklockor respektive egendesignade klocko
350:-
INLAGD Igår 22:02
PLATS Gävle , Gävleborg, 81440
Inför köpet


Hej gott folk.
Jag säljer just nu fabriksnya klockor, för ett billigt pris.
Perfekt för dig som vill spara pengar och ändå få en kvalitetsklocka.
Märkena på klockorna är:

Träklockor: Massor av olika motiv, kan skicka fler bilder vid intresse! (100-200kr) (köpes i affär=ca. 400-1000kr)

- Rolex
Läderband, exakt urfunktion samt hög kvalitet. (pris: 400kr)

- Michael Kors (MK)
Läderband/stålkedja, exakt urfunktion samt hög kvalitet. (pris: 300kr)

-Armani klocka (armani)
EN Armani, hög kvalitet med äkta läderband. (pris: 600kr)

(bilder visas i annonsen samt via mail/sms) ( kan prutas en del)

Jag har även ett gäng egendesignade klockor, bland annat en " träklocka" som är väldigt fin och har uppskattats av vänner och andra som köpt av mig. (bilder kan skickas) Alla köp bekräftas med kvitto och beräknad leveranstid!

Ni kanske tänker att jag stulit uren, eller att dom är manipulerade eller att jag kanske luras? Men nej, jag har en bekant leverantör från Kina som jag köper av. Den personen tar min design och skapar.
Klockorna kommer fraktas helt GRATIS, och för ett förvånande bra pris!

Jag är en seriös säljare med fulltidsjobb, bostad och familj. Kvitto, ordernummer samt leveranssedel visas vid beställning. Jag håller till min personliga lilla verksamhet i Södra Norrland.

Hör jättegärna av dig med frågor kring priser, leveranstid samt personliga foton av klockorna.

ps. Dem håller hög kvalitet med " the real deal"
Leveransen tar upp till 2 veckor, men gratis frakt samt kvalitetskontroll. Finns även att köpa personligt av mig! Endast svensktalande och seriösa köpare!

JAG TAR SWISH, KONTANTER ELLER BANKÖVERFÖRING!
Ha en fin dag!

(BE OM BILDER!!!!!!!)

Det här kändes väl seriöst! Vad säljer han, och ska den anmälas?
 
  1. 8496982873.jpg
Bild 1 av 1
Märkesklockor respektive egendesignade klocko
350:-
INLAGD Igår 22:02
PLATS Gävle , Gävleborg, 81440
Inför köpet


Hej gott folk.
Jag säljer just nu fabriksnya klockor, för ett billigt pris.
Perfekt för dig som vill spara pengar och ändå få en kvalitetsklocka.
Märkena på klockorna är:

Träklockor: Massor av olika motiv, kan skicka fler bilder vid intresse! (100-200kr) (köpes i affär=ca. 400-1000kr)

- Rolex
Läderband, exakt urfunktion samt hög kvalitet. (pris: 400kr)

- Michael Kors (MK)
Läderband/stålkedja, exakt urfunktion samt hög kvalitet. (pris: 300kr)

-Armani klocka (armani)
EN Armani, hög kvalitet med äkta läderband. (pris: 600kr)

(bilder visas i annonsen samt via mail/sms) ( kan prutas en del)

Jag har även ett gäng egendesignade klockor, bland annat en " träklocka" som är väldigt fin och har uppskattats av vänner och andra som köpt av mig. (bilder kan skickas) Alla köp bekräftas med kvitto och beräknad leveranstid!

Ni kanske tänker att jag stulit uren, eller att dom är manipulerade eller att jag kanske luras? Men nej, jag har en bekant leverantör från Kina som jag köper av. Den personen tar min design och skapar.
Klockorna kommer fraktas helt GRATIS, och för ett förvånande bra pris!

Jag är en seriös säljare med fulltidsjobb, bostad och familj. Kvitto, ordernummer samt leveranssedel visas vid beställning. Jag håller till min personliga lilla verksamhet i Södra Norrland.

Hör jättegärna av dig med frågor kring priser, leveranstid samt personliga foton av klockorna.

ps. Dem håller hög kvalitet med " the real deal"
Leveransen tar upp till 2 veckor, men gratis frakt samt kvalitetskontroll. Finns även att köpa personligt av mig! Endast svensktalande och seriösa köpare!

JAG TAR SWISH, KONTANTER ELLER BANKÖVERFÖRING!
Ha en fin dag!

(BE OM BILDER!!!!!!!)

Det här kändes väl seriöst! Vad säljer han, och ska den anmälas?
Han säljer Rolexar från Kina för 400kr. = anmäl
 
Topp