• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Jag skulle avråda från den där, främst för att det inte ens är samma klocka på bilderna. Den första bilden ser OK ut men den andra är med 99% säkerhet fejk då datumet sitter alldeles för långt in till vänster. Bedöm dessutom själv språket i texten. Givetvis kan man ju ha dyslexi eller liknande men det luktar lite Google translate.

Enbart spekulationer men med bilder på certet och baksidan kan jag avgöra äktheten till dig.
Är det inte fel färg på datumskivan dessutom? Skulle dra mig undan den där, och anmäla till blockets kundtjänst.
Jag har redan gett upp tanken på att den är äkta och således inget köp för mig. Jag har skickat mail till Blockets kundservice, åtgärd återstår att se.
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Kom igen nu, friskt vågat hälften vunnet! Man får ju både "kvadrant", "ogenomtränglighet" och information om att "klockan kan leda till kontroll utan problem" på köpet. Tror att det sistnämnda måste betyda något riktigt bra... :confused:
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
https://www.blocket.se/goteborg/Exclusive_diesel_klocka_mr_big_ass_69861968.htm?ca=23_3&w=3

upload_2016-10-24_21-55-32.png
 

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Tyvärr ser man ju de där Diesel-missfostren här och var. Ofta med väldigt stolta ägare som gärna håller fram handleden lite extra, som om klockan inte syns på en kilometers håll ändå.. Inte sett den i rött tidigare dock, kanske för de som är oroliga att den inte syns tillräckligt. :D
Om möjligt blev den ÄNNU fulare i rött. Hur det nu är möjligt...
 
Topp