• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Kugghjul

Panerai
Dessa har väl öppen baksida? Glas alltså, bara fråga om bild på baksidan så ser man ifall det är rätt urverk :)
Ja, men där får man också kolla noga, ofta är ju rotorn någorlunda kopierad etc.

Jag har nu kollat på C24, och jag kan konstatera att många av 231.53.42.21.06.001 klockorna där har 1 mm för smala läderarmband, alltså verkar detta vara en miss från Omega centralt, och blocketklockan är ur denna aspekten inte direkt avvikande. SuperDålig QC från Omega! Jag undrar om Prins Daniels bröllopspresent har det problemet, därför han kör Daytonan mest? ;)
 

Husse

Patek
Käns som om det är dags för Omega att ta en kvalitetsgenomgång/ -kontroll med sina underleverantörer!
I längden blir såna här småmissar dyra.
 

Divemaster

Cartier
Bra pris
IMG_2377.PNG
 

Husse

Patek
Denna är härlig, undrar vad man får om man köper den.
Lessen, men nu hotar jag med @Spencer kommer och klyver dig med lasersvärdet! Skärmdumpen är inte nåt vi bara jävlas med! Den behövs om det skulle bli ett rättsfall av detta. Annonsen försvinner KS skärmdump blir kvar! Brukar hjälpa till, men är trött och har en del att stöka med innan bingen. Så, gör om, gör rätt!:)
 

mglaum

Panerai
Lessen, men nu hotar jag med @Spencer kommer och klyver dig med lasersvärdet! Skärmdumpen är inte nåt vi bara jävlas med! Den behövs om det skulle bli ett rättsfall av detta. Annonsen försvinner KS skärmdump blir kvar! Brukar hjälpa till, men är trött och har en del att stöka med innan bingen. Så, gör om, gör rätt!:)
Ledsen, missade den regeln. Jag kan dock inte redigera mitt tidigare inlägg, Spencer kanske kan klyva det i två.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Går ju bara att redigera i 30 min. (Det är därför man upptäcker idiotstavfel efter 31 min!) Det är helt OK att göra ett nytt inlägg:)! Ha en mysig söndag nu! Klockvän!
Ledsen, missade den regeln. Jag kan dock inte redigera mitt tidigare inlägg, Spencer kanske kan klyva det i två.
Här har ni den så behöver ni inte tjafsa om det eller råka ut för Spencer vrede och hans berömda lasersvärd :)

Lite roligt föresten att den står som gulguld med krokodilarmband.
Skärmavbild 2017-01-15 kl. 07.42.22.png

Skärmavbild 2017-01-15 kl. 07.42.38.png
 
Topp