• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

2pac

Omega
Det här var en av dom bästa annonser jag har läst, undra vilken urmakare han var hoso_O
IMG_20170224_185427.png
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Har tyvärr ingen aning om bild och textbeviset av själva annonsen längre.
Men jag läste en gång i något forum om en person som skulle sälja sin Rolex Daytona i guld med 'äkta krokodil' :hilarious:
Den skulle iaf jag avstå ifrån, för vem (förutom Sonny Crockett) vill ha med en livslevande krokodil att göra ???
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Hmmmm
Försäljaren skriver att han/hon vill ha "seriösa köpare", men måste menat "korkade köpare" eller "lättlurade köpare" //// (host host) förskottsbetalning //// - Den som inte hör varningsklockorna ringa får nästan skylla sig själv..
Därför är det kul att trolla med personen. Priset visar ju ganska tydligt att det är någon som inte har rent mjöl i påsen. Bildgooglar man så får man säkert träff på någon annan annons
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Någon som ser något konstigt med den Breitling som Halmstads Auktionskammare kränger? Legit? :wtf:

Jag är lite sugen på en sån där Braun-designhistoria - men även om jag bortser från att jag tycker att den också ser tveksam ut (bandhorn och datumvisning) så skulle jag aldrig få för mig att köpa den i ett kit med en Breitling fake.

item_579008_78b30a31c4.JPG
 

thomastheswede

Audemars

Arvis

Cartier
2-Faktor
Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?

Det mest uppseendeväckande är nog ändå att man kan få 300(!) konstverk i månaden om man tecknar nåt sorts abonnemang. Produktiv snubbe!
Följer det med ett överraskningsarmbandsur också till varje undrar jag? :woot: Tveksam effekt mot slutet av månaden...
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Googlar man företagsnamnet får man upp lite märkliga youtube- videos. Bland annat en ganska lyckad Idol- audition ..

Verksamhetsbeskrivningen för bolaget känns spännande också:
"Konst, musik samt design av kläder och smycken. Budkörning och uthyrning av privatchaufförer. Bokföring och revisionsbyrå. Göra en hemsida som ska vara tillgänglig för alla både privat personer och företag, hemsidan ska heta "TECK NO TEL NO" och ska handla om kunna säga nej till avtal genom telefonsamtal. TECKNO768BOSTAD Förmedla bostäder."

Men nu blev det kanske lite väl OT.
 

Kingesson

Omega
Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?

Det mest uppseendeväckande är nog ändå att man kan få 300(!) konstverk i månaden om man tecknar nåt sorts abonnemang. Produktiv snubbe!
Googlar man företagsnamnet får man upp lite märkliga youtube- videos. Bland annat en ganska lyckad Idol- audition ..

Verksamhetsbeskrivningen för bolaget känns spännande också:
"Konst, musik samt design av kläder och smycken. Budkörning och uthyrning av privatchaufförer. Bokföring och revisionsbyrå. Göra en hemsida som ska vara tillgänglig för alla både privat personer och företag, hemsidan ska heta "TECK NO TEL NO" och ska handla om kunna säga nej till avtal genom telefonsamtal. TECKNO768BOSTAD Förmedla bostäder."
Först tyckte jag bara att det var galet och roligt, men efter att ha varit inne på hans hemsida (och sett hans Idol-audition) känner jag nästan att jag vill göra en beställning för den goda sakens skull. Han har helt klart många strängar på sin lyra...
 
Topp