• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Ruben

Rolex
Finns DD-tavlor med denna kombo?


IMG_0676.PNG
Står tudor på tavlan så den är rätt fejk.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Någonting är mycket tokigt. Tyvärr är bilderna rätt risiga i mitt tycke.. någon som ser något avvikande?
Utanför mitt kompetensområde tyvärr.
Jag vill bara framföra följande resonemang: En Explorer II Fullset i bra skick går väl knappast för mindre än 30K? Säljer man för mindre har man bråttom, har man bråttom lägger man inte upp en auktion som löper i 10 dagar. Man lägger upp klockan på blocket för typ 25K, BVSA. Allt annat är bara konstigt och skriker, kanske inte blåsning men väl struuul. Stay away.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Jäkligt dyr kan jag tycka. Men känner inte heller igen modellen, finns den?

https://m.blocket.se/skaraborg/Omega_Seamaster_72691879.htm?ca=11&w=3

Screenshot_20170418-111442.png

Gillar hur de lite random adderat ett index vid 8 minuter. I övrigt är den ganska smakull! En dykarklocka utan bezel gör ju vattenresan lite mer spännande. Kombinerat med en minimal krona för att man ska få lite blodsmak i munnen varje gång något ska justeras. Allt detta borgar ju för ett adrenalinfyllt äventyr även på land.
 
Topp