• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Makkanxd

Rolex
Bra pris ändå.
IMG_2027.PNG
IMG_2028.PNG
 

Adder

Breitling
Citiboard, Dark web 2.0 :) ?
Fri marknad utan vare sig koll eller anmälningsfunktionen. Smidigt värre.
Vissa kör ju med öppna kort, andra inte. Illa ändå. Finns säkert ett 100a tals annonser.

20170511_204454.png
20170511_204750.png
20170511_204407.png

20170511_204532.png
 

Sjobedan

Rolex
Tycker inte jag alltså, den behöver en andra polering för att se bra ut och sen blir det svårt med fler efter det. Man kan nog räkna med att servicehistoriken är okänd dessutom. Men ok då, 105k kanske vissa kan tänka sig betala, dock inte jag.
Tillgång och efterfrågan.

Tycker inte att priset var speciellt högt.
 

Oew

Rolex
Tycker inte jag alltså, den behöver en andra polering för att se bra ut och sen blir det svårt med fler efter det. Man kan nog räkna med att servicehistoriken är okänd dessutom. Men ok då, 105k kanske vissa kan tänka sig betala, dock inte jag.
Absolut den är repig, men är inte säker på att den är polerad, och även om den är det så är det ordentligt gjort. Inget problem att polera klockan fler gånger så länge det görs av kompetent ad. Tycker priset är ungefär vad de går för om än kanske lite i överkant. Kolla på c24 så ser du att 120+k är standard och ofta i kombination med icke servade samt inte fullset. Vad DU kan tänka dig betala är irrelevant.
 

marmot

Panerai
Absolut den är repig, men är inte säker på att den är polerad, och även om den är det så är det ordentligt gjort. Inget problem att polera klockan fler gånger så länge det görs av kompetent ad. Tycker priset är ungefär vad de går för om än kanske lite i överkant. Kolla på c24 så ser du att 120+k är standard och ofta i kombination med icke servade samt inte fullset. Vad DU kan tänka dig betala är irrelevant.
Kolla på klocksnack (och även blocket) så ser du att 125k för nyservat fullset är standard, C24 är i vanlig ordning ingen särskilt bra referens.
 
Topp