• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

bluesdog

M26

Rolex
2-Faktor
Då får jag äran att öppna denna referens tråd! Sålde en Squale GMT till @bluesdog i en mycket angenäm affär! Snabba beslut och snabb betalning med efterföljande F2F träff för överlämnande av klocka och lite gott klocksnack, två tummar upp för en föredömlig herre och sann Good Guy som jag gärna gör affär med igen!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Ny affär med denne eminente herre, sålt en Steinhart Gnomon LE Snowflake. Alltid lika trevlig att höra affär med, 100% Good Guy!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Köpte en doxa av @bluesdog
Smidig och trevlig affär rätt igenom. Klockan var helt enligt beskrivning och en trevlig pratstund blev det också. En rätt igenom good guy i min bok som jag absolut kan göra fler affär med.
 

SUL

Omega
Gjorde affär nyligen med bluesdog, bara positivt, allt förlöpte enligt överenskommelse - Good Guy! :)
 

M26

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär avbockad med eminente @bluesdog, denna gång inhandlades en GG Peacemaker Bronze F2F. Alltid lika angenämt gamle vän!
 
Topp