Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bluffare på WUS

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Maro, 11 maj 2014.

1. Maro
    Trådstartare

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Hej

Har en wtb på Watchuseek och blev kontaktad av en som hette C.j.leuzzi. Han ville ha min email för att skicka bilder och info.

Några dagar senare fick jag ett mail från en som utgav sig för att vara Andrew Hunt. Efter lite snabb sökning på Google så visade det sig att det tydligen är fler som blivit kontaktade av denna herre.

Jag letade upp en person på WUS som heter Andrew Hunt och han uppgav då att han drabbats av samma sak många gånger, alltså att dom använder hans namn och i vissa fall hans bilder.

Alltså var försiktiga om ni blir kontaktade av någon av dessa namn.

Mvh Marcus

MacRulez4ever gillar detta.
  2. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Danke !

Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk