• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blyton

blyton

Cartier
2-Faktor
Tjena! Kommentera gärna affärer gjorda med mig så jag kan fortsätta att köpa och sälja på detta underbara forum.

Tack på förhand!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt till blyton F2F, trevlig kille som det visade att jag faktiskt känner sedan barndomen :)
100% goodguy! Rekommenderas!
 
Senast ändrad:

SPW

Cartier
Köpte en Tag Heuer av Blyton. Fick den skickad. Trevlig kille och en toppenaffär helt enkelt!:)
 

viiicc

Omega
Sålt tudor till denne trevlige herre på distans, oerhört tillmötesgående och snabb betalning. Solklar GoodGuy, hoppas på fler affärer :D
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålde en Sjöö Sandström Black Copper.

När jag skulle skicka den vred jag upp den och märkte då att klockan inte gick. Blyton hade tålamodet att vänta cirka en månad på klockan som skickades in på garantiservice. Det var inte några sura miner alls! Allt ifrån betalning till kommunikation var bra.

Tack för ditt tålamod! Gör gärna affärer igen.
 

Grynkan

Omega
Köpte precis av Blyton. Väldigt smidigt, bra bemötande och klocka i utlovat skick. Är väldigt nöjd och gör gärna affärer igen!
 

Jonaz

Rolex
Dealat +100k f2f, inga som helst problem och supertrevligt. Ser fram emot fler GTG och affärer!
Good Guy.
 

kagge

Breitling
Köpt av Blyton. Väldigt trevlig och klockan var i utlovat skick om inte bättre, och mötte upp mig på önskat ställe. Mycket bra!
 

Floffen

Panerai
Köpt en Rolex av Blyton. Snabb och tydlig kommunikation och Blytons vän som lämnade över klockan var supertrevlig. Dealar gärna igen! :)
 
E

EltonBelton

Guest
Sålde en YM till Blyton på "semi-distans". Träffade hans bror i Stockholm för f2f, allt sköttes utan problem och gick snabbt och smidigt. 100% good guy! Kan varmt rekommendera!
 
Topp