Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

BME

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av BME, 20 augusti 2013.

1. BME
    Trådstartare

BME Borgare

Från:
    Stockholmish
    Ja har vi gjort någon affär så är det bara att plita ner era erfarenheter...
    Har inte handlat eller sålt så mycket på forumet(än) men däremot träffat många av er genom GTGs etc

2. Ricrob

Ricrob Friherre

Har ej handlat med BME men träffat ett par gånger och skulle inte tveka en sekund att skicka pengar eller klocka till honom!

BME gillar detta.
  3. David

David Bödeln

Goodguy! Sålt ett Hirsch-band, BME tjatade och tjatade om att få betala, så jag gav med mig till slut. :)

BME gillar detta.
  4. thewallin

thewallin Friends of KS

Från:
    Trelleborg
    Har handlat en FFF moddad Seiko av Herr BME, inga problem.

Absolut good guy.

BME gillar detta.
  5. Zed

Zed Swissera Forumsponsor

Från:
    Göteborg
    Bytte Rolex mot Panerai med BME. Ett skolexempel på en smidig och snabb affär. Rekommenderas!

BME gillar detta.
  6. PeterYavuz

PeterYavuz Bonde

köpte en länk av Magnus rekommenderar honom starkt.

Svarade på en köpesannons som jag hade ute, fin kommunikation hela vägen. Snabb å smidig transaktion.