• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (BNIB) Benarus Moray 5 Grey Chinese fullset

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag säljer en oerhört oanvänd (tyvärr) Benarus Moray, femte generationen, med mörkgrå tavla och coola kinesiska siffror. Den är 44mm stor, samma som en vanliga Panerai Luminor, med 24mm mellan hornen. Den är 16mm tjock (men det märks faktiskt knappt) och är 52mm lång (med eftersom hornen lutar nedåt, så att säga, så passar den mig bra, jag brukar annars klara typ 48mm som mest). Det sitter ett automatiskt Miyota-verk i den och vattentåligheten är 1000m. Jag vet inte vad som gör det, men jag tycker inte att den är speciellt tung, men det är klart att den är en stabil hög skrot på armen. Länk till klockan på nätet.

Med i paketet kommer ett Isofrane-liknande gummi (länk) 24/24mm och ett brunt läderarmband (länk, en bit ner i mitten), även det 24/24mm. Metallarmbandet som sitter på klockan är 24/22mm.

Inköpsdatum var den 3/1 i år, därmed är det ungefär 5 månaders garanti kvar.

Jag köpte den för 760 USD (~5200 kr) och skulle vilja ha 3000 kr för den plus frakt, då den inte är använd alls, helt i nyskick, med alla papper å låda å sånt. Klockan finns i Stockholm

Nu får bilderna tala istället:

SfRzL09.jpg


YpQNU21.jpg


xaKAJZW.jpg


KPqerri.jpg
 
Topp