• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BNIB Glycine Combat Sub >>>>>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
TIlLLBAKADRAGEN




Fick hem denna idag men tyvärr inget för mig, är van vid Max 40mm så hon får tyvärr gå.

ETA 2824 med datum
42mm
Grön vridring
200m
Safirglas

Ja ni som vet kan resten, en välgjord swiss made för bra pengar.

Säljer den för exakt samma pris jag gav för den dvs 6000kr exl frakt.

Klockan har all skyddsplast kvar från fabrik, alla dokument följer med givetvis. Referenser finns de bara fråga på forumet, banköverföring till mitt SEB sedan skickar jag klockan. Inga byten aktuella och priset ovan gäller givetvis.

Maila mig på konsultcad(a)live.se

Lite bilder nedan, en unboxing :D OBS plast mitt på safirglaset och runt hela länk boett därav extra suddiga bilder.

Tjipp Chuck

upu8yvyp.jpg
egy9y7u6.jpg
2yjyhyba.jpg
u4e6ynut.jpg
3e4eseby.jpg
suda2uhe.jpg
e5ebuqa3.jpg
gysasave.jpg
y3egepu9.jpg
umamaza9.jpg
 
Topp