• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bojke

Cryssarn

Rolex
Köpte en Tudor av Bojke. Bad om lite fler bilder, fick en hel drös...från alla vinklar. Uppskattades enormt.
Snabb på att skicka, och paketerat bra nog för att klara av en rugby match.
Så mycket goodguy det bara går. Rekomenderas starkt :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag har haft nöjet att sälja en Cartier till Bojke.
Föredömlig kommunikation och dessutom utomordentligt trevlig.
Full pott. 100% bra.
 

Calle med C

Panerai
Jag köpte klocka från Bojke för 10k+. En väldigt trevlig och hjälpsam person. Smidig att ha att göra med och ett bra tålamod! Dessutom snabb leverans och bra paketerat! Jag skulle inte tveka alls att göra affärer med honom igen och han har min varmaste rekommendationer. GG++
 

RKT

Omega
Hej, jag har haft det förträffliga nöjet att göra en affär med Bojke då jag köpte en Zenith Rainbow Diver av honom. 110% Goodguy! Affären gick mycket smidigt, Bojke är väldigt servieminded och framförallt väldigt trevlig att ha att göra med!

/Rkt
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Gjort en bytesaffär med @Bojke. Smidigt med rak och ärlig kommunikation. Inga konstigheter. Rekommenderas!
 

PZander

Breitling
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär F2F med @Bojke . Mycket trevligt affär över en kopp kaffe. Bra och korrekt information och allt gick hur smidigt som helst. Utan tvekan en riktig GG!
 
Topp