Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Boktipset!

Diskussion i 'Vintage' startad av Skuggan, 6 maj 2013.

1. Skuggan
    Trådstartare

Skuggan Bonde

Tjäna!
    Var förbi akademibokhandeln på Fältöversten, fick en glad överraskning när John Goldbergers "Longines Watches" och "Omega Sportwatches", reades för 159sek/st. De hade flera ex av varje och kostar normalt 869 resp. 749sek där.
    Ha det,

Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2

2. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Ja. Köp ett ex av varje till mig. Skicka dom till mig. Säg till vart jag skall sätta in pengarna någonstans.

3. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Finns fortfarande på Aakademiebokhandeln i Lund, med rabatt :) för er som inte fick ett ex sist.

4. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Någon som kan klippa ett ex till mig? Har en löpare på väg till Lund nästa vecka som kan hämta upp, så inget behöver skickas. :)

5. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Kan någon köpa Omegaboken till mig, jag står för alla utlägg.