• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BoMiEr

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Ni som gjort affärer med mig, fyll gärna på med era referenser i denna tråd.

Ha en bra dag!
Mvh
Micke E
 

Danielle

Panerai
Toppensäljare! Köpt en klocka av Bomier och har bara gott att säga om honom. Trots att han inte befann sig i Sverige där klockan var, så ordnade han så att jag kunde köpa den. :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt av herrn ifråga.
En affär precis som den ska vara. Snabba svar, klockan var precis som utlovat, snabb leverans. En toppensäljare!
Gör gärna fler affärer! Tack som fan!
 

Ricrob

Patek
Köpte lite Rolexprylar av Bomier och fick grejerna levererade till dörren av hans föräldrar, vad kan man säga?! :) Jo, 100% goodguy!
 

JesperO

Rolex
Också köpt av Micke.
Mycket trevligt, toppenaffär trots att mannen sitter på andra sidan jordklotet och solar sig.
100% goodguy!
 

erlpes

Omega
Precis köpt en klocka av herrn. Funkade mycket smidigt och bra trots att han sitter på andra sidan jorden. Leverans till Stockholm ordnades och alla mina dumma frågor besvarades. Helt klart en Good Guy.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Köpte en 16750 av Bomier under inflytandet av x antal öl i Bangkok i söndags. Otroligt trevlig herre och helt klart en goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Vet knappt var jag ska börja... Denna herre är helt underbar. Sitter på andra sidan jorden men hjälper lika väl som att han håller mig i handen. KS:are, Bomier är en säljare av rang.

Deal with confidence, and a smile.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Har bara fikat med Bomier men kan intyga att han är mycket sympatisk och trevlig :)

Förr eller senare blir det nån affär är jag övertygad om.
 

fredtiger

Cartier
Köpte en 7835 Oysterlänk + ändlänkar av Bomier. Fick bra och tålmodiga råd på alla mina frågor om ändlänkar mm. Bandet skeppades mycket smidigt till Sverige via hans vänner som sedan skickade med postens gröna till slutdestination. Allt i enlighet med vad som beskrivits. Helt klart en goodguy och jag skulle inte tveka att göra fler affärer med denna herre!:D

Tack!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en Rolex av Bomier som min flickvän skulle ha och allt fungerade helt utmärkt! Jag kommer garanterat att köpa av denne man igen men då blir det något som jag själv ska ha! :)

Goodguy till 200%!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Nu har jag även gjort affärer med denne GoodGuy :)

Köpte en Tudor och en Seiko som levererades snabbt, välpackat och med trevliga tillbehör.

Raka puckar och inga besvikelser.

Tveklöst en av de bästa jag köpt klockor av, rekommenderas!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Köpt en fin Rolex Explorer 114270 av denna trevliga herre!
Hela affären flöt på smidigt, klockan var precis som beskriven!
All good:)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Köpt en Rolex 1601 av Micke. smidig och bra affär men fantastiskt bra kommunikation från säljarens sida. tack Bomier!
 
Topp