• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BoMiEr

ikaroess

Cartier
Blir mitt första inlägg här på forumet men det tillägnas till Micke som jag precis avslutade en affär med. Köpte en Datejust 1603 i väldigt fint skick till ett kanonpris. Han har tagit sig tid och svarat på alla mina frågor allt mellan himmel och jord. Bryr sig verkligen om att kunden blir nöjd!

100% good guy!
 

Rodeo

Breitling
Har handlet en vintage Omega 300 av bomier og fikk den levert i Oslo! Her snakker vi Goodguy! Sendte med ekstra remmer

Handler gjerne av bomier igjen

Lars
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Precis köpt en 16570 av Bomier väldigt nöjd med klockan och affären! Trevlig kommunikation och snabba svar trots tidsskillnaden! Rekommenderas!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Har nu köpt min tredje klocka av Bomier. Som vanligt trevligt och problemfritt.

Är väldigt nöjd med min 16570 och den var helt klart värd att vänta på!


Skickat från min Commodore 64
 

Ninen79

Audemars
Köpt en rolexlänk av dig, inga konstigheter. Du skickade med en extra länkbit över halva jorden eftersom jag upptäckte att länken var lite för tight för min handled. 110% goodguy!
 

viiicc

Omega
Just köpt min första Rolle av denna herren. Grym service och snabba svar genom hela processen!
Varan, (TT datejust) överträffade mina förväntningar :)

Har mina varmaste rekommendationer alla dar i veckan!

Tack :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Köpte min andra klocka av Bomier och allt funka lika bra denna gången. Rekommenderas starkt.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en Rolex, inga som helst problem, snabbt och enkelt. Blir säkert fler affärer i framtiden :)

/Daniel
 

Lunkan

Cartier
Köpte en Explorer utav Bomier och affären gick jättebra. Jag betalade i förskott och fick klockan levererad av brorsan då Bomier bor på annan ort. Hur smidigt som helst! Goodguy!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär med Micke och som alltid ett nöje rakt igenom. Snabbt skickat och allt var precis som beskrivet!
Gör gärna fler affärer! Tack:)
 

ozzyozzy

Cartier
Köpte en 1603 av Micke. Han svarade hjälpsamt på alla frågor och funderingar och var överlag en hyvens prick.
Rekommenderas och skulle handla av honom igen!
 
Topp